بلوچ گلزمین ءِ جارچین

 

 وش آتکے

|

 Download Balochi Font and view Balochi text uniquely 

| گوانک ٹیوب | لبزانک | نبشتانک | سرتاک

|

جمعرات 18 مارچ 2010
Dailyintekhab.

Intekhab



پنجشنبه، 27 اسفند ماه 1388 برابر با 2010-03-18

 

قتل چند تن توسط نيروهاي انتظامي در بلوچستان

تابناک:تعدادي از اشرار و عناصر باقيمانده گروهك تروريستي ريگي در درگيري با رزمندگان قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه به هلاكت رسيدند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سپاه، در پي دستگيري مقتدرانه سركرده شرور و فاسد گروهك تروريستي موسوم به جندالله تعدادي از اشرار و عناصر اين گروهك كه با هدف مطرح نمودن خود و انجام عمليات خرابكارانه با چندين دستگاه خودرو و تحت پوشش قاچاق از مرز پاكستان وارد كشور شده بودند، با هوشياري نيروهاي امنيتي و عملياتي منطقه و رزمندگان قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه شناسايي و پس از عمليات تعقيب، درگير شدند.

طي اين درگيري چندين نفر از اشرار از جمله شرور معروف بركت زامراني به هلاكت رسيد و تعدادي خودرو، وسايل و تجهيزات ارتباطي و انفرادي و همچنين مقاديري چاشني و فتيله‌هاي انفجاري به دست رزمندگان سپاه اسلام افتاد.

بركت زامراني از نيروهاي جند الشيطان در پاكستان بوده كه در برخي عمليات‌ها گروهك مزدور ريگي را همراهي كرده است.

وي در اقدام تروريستي "پيشين " كه منجر به شهادت سردار شوشتري گرديد نقش هدايت كننده عامل جنايت را بر عهده داشته است.

گفتني است در اين عمليات دو نفر ديگر نيز دستگير و باقيمانده اشرار و مجروحين در منطقه متواري و نيروهاي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در تعقيب آنها مي‌باشد
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=90722

http://radiobalochi.org/BH_Rights/QatlehChandTanTawasotehNiroyeEntezami20100318.html

 

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله

به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که فرزندان ایمان و حماسه شامگاه روز چهارشنبه در یک عملیات کمین برای پاسداران نظام در منطقه بم پشت سراوان بلوچستان 13 پاسدار را به هلاکت رسانده و دهها تن دیگر را مجروح کردند.

 

در حالیکه سپاه پاسداران تمام مرز را از زمین و هوا کنترل می کند فرزندان دلیر بلوچستان در یک عملیات برق آسا در منطقه بم پشت سراوان سپاه پاسداران را هدف قرار داده و 13 تن از پاسداران نظام را به درک واصل کردند و دهها تن دیگر را مجروح نمودند ، در این عملیات مبارزان جندالله با تعداد کم نیروهای سپاه پاسداران که بیش از هزار نفر و با بیش از دویست خودروی نظامی بودند را مجبور به عقب نشینی کردند و در این درگیری فقط یک تن از مبارزان دچار جراحاتی سطحی شده و دیگر مبارزان پس از عملیات با صحت و سلامت به پایگاههای خود در کوههای بلوچستان بازگشتند.

 

سپاه پاسداران که از حمله ناگهانی مبارزان خشمگین شده بود و عقل و حواس خود را از دست داده برای مخفی کردن رسوائی و ذلت خود به دروغ روی آورده است تا شاید بر ضعف و زبونی و رسوائی خود پرده نهد و به دروغ ادعا کرده است چند تن از اعضای جنبش و از جمله شخصی به نام برکت زامرانی از اعضای جنبش و هدایت کننده عملیات استشهادی پیشین سرباز را به شهادت رسانده اند در صورتیکه چنین فردی عضو جنبش نبوده و ارتباطی با جنبش نداشته است بلکه گزارشهای محلی حکایت دارد که برکت زامرانی یک روز قبل از عملیات مبارزان در بمب پشت و روز سه شنبه در یک درگیری جداگانه در منطقه کافه بلوچی سرباز کشته شده است و این فرد اصلا پاکستانی بوده و از منطقه زامران پاکستان می باشد و هیچ ارتباطی با جنبش نداشته است که هیچ اصلا ایرانی نیست اما رژیم به دروغ وی را عضو جنبش و هدایت کننده عملیات سرباز معرفی کرده است تا شاید بتواند با دروغ مردم را بفریبد.

 

مبارزان جنبش پس از عملیات موفق خود علیه سپاه پاسداران با صحت و سلامت به پایگاههای جنبش در کوههای بلوچستان بازگشته اند و اخبار متشر شده توسط رژیم کاملا دروغ و فقط برای مخفی کردن ضعف و ناتوانی اش می باشد که با این همه نیرو چگونه چنین ضربه سنگینی خورده است.

 

 

سپاه پاسداران و رژیم ولایت فقیه بداند که فرزندان بلوچستان لحظه ای آرام نخواهند نشست و خواب و آرامش و سکون را از متجاوزان و ستمگران سلب خواهند کرد و سپاه چاره ای جز شکست و زبونی و خواری در بلوچستان ندارد و باید بلوچستان را به مردم بلوچ واگذار نموده و حقوق مردم را به آنان بازگرداند.

 

عملیات ها همچنان ادامه دارد و جنایتکاران و متجاوزان همانگونه که شامگاه سه شنبه هدف قرار گرفتند وفرار را بر قرار ترجیح دادند و کشته ها را پشت سر گذاشتند باز هم هلاک و نابود خواهند شد.

 

جنبش مقاومت مردمی ایران( جندالله )